Cliënttevredenheid

Succesvolle kwaliteitsverbetering begint met goed luisteren naar iedereen die gebruikmaakt van onze zorgverlening. Daarom voeren wij ieder jaar een cliënttevredenheidsonderzoek uit. Hieronder de resultaten sinds de start van Zorgplein in 2016.

Cliënttevredenheid 2022
Met gemiddeld een 9,4 voor behandeling en een 9,0 voor begeleiding scoort Behandelcentrum Zorgplein voor het zevende jaar op rij hoog in het cliënttevredenheidsonderzoek. Ook als organisatie wordt Zorgplein uitstekend gewaardeerd met een 9,0. 

“Wij als ouders zijn ontzettend tevreden en blij. Eindelijk krijgen we alles wat we nodig hadden om onze dochter verder te helpen.”
“Korte lijnen, fijne laagdrempelige gesprekken. Mijn kind gaat er met plezier naar toe, voelt vertrouwd.”
“Meerdere soorten therapie onder één dak, waardoor de juiste zorg geboden kan worden.”
“Heel kundig, snel tot de kern, doen werk vanuit het hart.”
“Fijne betrokken mensen, veel kennis in huis.”
“Open, eerlijke communicatie.”
“Betrokken, kan altijd terecht met vragen. Snel handelen als het niet goed gaat.”
“De diversiteit aan tips en mogelijkheden.”
“Zeer deskundig, professioneel, betrokken, warm, open.”

Cliënttevredenheid 2021
Begeleiding: 8,4
Behandeling: 8,3
Organisatie: 8,4

Cliënttevredenheid 2020
Begeleiding: 9,2
Behandeling: 8,7
Organisatie: 8,8 

Cliënttevredenheid 2019
Begeleiding: 8,9
Behandeling: 8,7
Organisatie: 8,9 

Cliënttevredenheid 2018
Begeleiding: 8,9
Behandeling: 8,8
Organisatie: 8,8 

Cliënttevredenheid 2016 & 2017
2016: Organisatie: 8,6. Zorgverlening: 8,4
2017: Organisatie: 8,2, Zorgverlening: 8,2

<< Terug naar ‘Over ons’