Cliënttevredenheid

Succesvolle kwaliteitsverbetering begint met goed luisteren naar iedereen die gebruikmaakt van onze zorgverlening. Daarom voeren wij ieder jaar een cliënttevredenheidsonderzoek uit. Hieronder de resultaten sinds de start van Zorgplein in 2016.

Cliënttevredenheid 2021
Met gemiddeld een 8,3 voor behandeling en een 8,4 voor begeleiding scoort Behandelcentrum Zorgplein voor het zesde jaar op rij hoog in het cliënttevredenheidsonderzoek. Ook als organisatie wordt Zorgplein uitstekend gewaardeerd met een 8,4. Ouders en jongeren noemen als sterkste punten:

“Zorg op maat in een prettige omgeving waarin ons kind zich fijn voelde en zich gehoord voelde.”
“Meerdere soorten behandeling/therapie onder één dak, waardoor de juiste zorg geboden kan worden door de juiste specialisten.”
“Persoonlijke aanpak met duidelijke afspraken en doelen.”
“De zorg wordt echt perfect aangepast aan het kind en zonodig steeds weer aangepast totdat iedereen tevreden is.”
“Dat onze dochter serieus genomen werd en de therapie goed geholpen heeft.”
“Betrokkenheid bij kind én ouders en hoge mate van flexibiliteit.”
“Mooie locatie, laagdrempelig en snel reageren op vragen.”
“De persoonlijke, professionele en betrokken werkwijze.”
“Vakkundige en prettige mensen, met oprechte belangsteling. Breed aanbod met onderling overleg. Fijne locatie.”
“Staan altijd klaar, denken mee.”
“Een fijne rustige omgeving waar geduldig wordt omgegaan met de kinderen en de rest van het gezin.”
“Persoonlijke benadering en combinatie van verschillende therapieën.”

Cliënttevredenheid 2020
Begeleiding: 9,2
Behandeling: 8,7
Organisatie: 8,8 

Cliënttevredenheid 2019
Begeleiding: 8,9
Behandeling: 8,7
Organisatie: 8,9 

Cliënttevredenheid 2018
Begeleiding: 8,9
Behandeling: 8,8
Organisatie: 8,8 

Cliënttevredenheid 2016 & 2017
2016: Organisatie: 8,6. Zorgverlening: 8,4
2017: Organisatie: 8,2, Zorgverlening: 8,2

<< Terug naar Organisatie